fredag 22 juli 2016

På väg!!!

Nu åker vi taxi mot Kastrup!! Vi har packat det sista idag och fixat det mesta i hemmet. Det har varit hektiska veckor med att avsluta allt på jobbet, köpa saker, fylla i papper osv osv. Därför har jag varit dålig på att svara på mail och sms men jag gläds över att så många hör av sig till oss och önskar oss all lycka. Till råga på allt gick vår bil sönder men på mindre än några dagar hittade vi denna pärlan som vi hoppas ska gå som en klocka! 


Simon är den som har is i magen av oss två. Han svarade på sista jobbmailet 5 min innan taxin skulle gå och började putsa skorna 1 min innan taxin skulle komma!


Nu är vi äntligen på väg att hämta dig lilla Leija!


Kram på er! 

1 kommentar:

  1. Trasig bil mitt i allt!? Snacka om att bli prövas mitt i allt. 😬 Och all heder åt Simon som vill ha blanka o fina skor när ni hämtar hem er dotter! 😀 Hoppas flygresan gått bra!

    SvaraRadera